...parempaan huomiseen

...ihmeisiin

...parantumiseen

...siihen mikä ei näy

...ikuiseen rakkauteen

...tarkoitukseen

...voittoon

 

Kukaan ei ole täällä turhaan tai vahingossa. Kaikille on joku paikka ja tarkoitus. Elämä on lahja. Se on taistelu, mutta se on voitettavissa. Mutta jokaisen on valittava itse se, kenen puolella on...voittajan vai häviäjän. Mä valitsin voittajan.

Jokaisen hiuksetkin Hän on laskenut...siis jokaisen meistä. Näin sana sanoo. Ja Hän on uhrannut ainoan poikansa, meidän vuoksi. Myös sinun. Voiko suurempaa rakkautta enää olla. :) 

"Kaiken minä voin Hänessä, joka minua vahvistaa" Fil.4:13

"Hänen haavojensa kautta me olemme parannetut" Jes.53:5

Miten voimallisia sanoja ja lupauksia. Niihin mä uskon ja luotan, niiden voimassa taistelen ja tiedän olevani jo voittaja. 

Mulla on ollut paljon hyviä päiviä, enemmän kuin pitkään, pitkään aikaan...ja olen ymmärtänyt, mikä merkitys on sanoilla "Ilo Herrassa on meidän väkevyytemme" (Neh.8:10). Näin se todella on!

Lääkekkään ei ole enää väsyttänyt. :) Tosin nyt olen huomannut, että välillä tulee näköhäiriöitä...viimeksi tänään aamulla huomasin näkeväni epätarkasti, ja kaikki teksti oli ikäänkuin varjostettua eli näin sen melkein kahtena. Iltapäivää kohti näkö normalisoitui...kummallista. Onneksi ensi viikolla on lääkäri niin voin tästä sanoa. Mulla on olo, että voisin lopettaa lääkkeet...mutta en kuitenkaan ehkä ihan vielä uskalla. Voihan niitä nyt syödä jonkun aikaa, kun sivuoireetkin on nyt helpottaneet..jos näköhäiriötä ei lasketa. Ruoka on maistunut normaalisti ja painokin vähän noussut, ihanaa. :) Ja töissä on tuntunut hyvältä olla, olen nostanut nyt tuntimäärän 4:stä 5 tuntiin/pvä. Pikkuhiljaa sitä päivän pituutta kasvatan. Salilla on tullut käytyä aika tarkalleen se 3 kertaa viikossa. ja pientä kiinteytymistäkin olen jo havainnut, eli tulosta syntyy pikkuhiljaa. 

Huomenna lähden nauttimaan viikonlopusta mökille, ihanaa viikonloppua kaikille!! Mä ainakin meinaan ottaa yhtä rennosti kun tuo kuvassa oleva laiskiainen! ;)

 

DSCN1008-normal.jpg