Sen verran painavaa tekstiä tämä mun blogini sisältää, että ajattelin kirjoittaa pienen kevennyksen tähän väliin. :) Nimittäin nettideittailusta. 

Se voi parhaimmillaan olla rikastuttava kokemus, ja ehkäpä sitä kautta löytyy myös se elämänkumppani. Pahimmillaan se voi olla traumaattista, jos tapaa häiriintyneitä tapauksia. Mä saan kiittää luojaani, että mulla ei itse tapaamisissa ole ollut yhtäkään outoa kokemusta, kaikki tapaamiset sujuneet hyvin. Mutta yhteydenottoja on kyllä ollut laidasta toiseen. Osa varmasti ihan vain provosoidakseen tehneet profiilin ja häiriköivät muita, mutta jotkut sitten taas oikeesti ovat joko täysin moraalittomia tai häiriintyneitä tapauksia. 

Eräs mies kysyi, millaisista sukkahousuista pidän. Toinen taas kysyi olenko kiinnostunut olemaan hänelle malina jossain taiteellisissa kuvissa. Kun kävin hänen nettisivuillaan, ne olivat täynnä perverssejä tai hyvin eroottispainotteisia maalauksia/valokuvia. Multa on myös kysytty, tarjoanko "palveluksia" hyvää korvausta vastaan ja yksi tapaus olisi ollut halukas syömään mun koiran kakat. :D Viimeisin yhteydenotto tuli ballerinaksi pukeutuneelta mieheltä, joka kirjoitti mulle arvelevansa, että mä taipuisin hyvin spagattiin. Meitä on tosiaan moneen junaan. :D