Olen tajunnut viime päivinä erään uuden asian taas itsestäni..olen rauhallisempi kuin se "vanha" minä. Kokoajan olen toitottanut, että mulla on burnoutin jälkeen ollut hirveen huono stressinsietokyky ja en meinaa kestää paineita yhtään. Oikeastaan, mullahan on aina ollut huono stressinsietokyky. Olen aina ollut herkkä menemään paniikkiin paineen alla. Nykyään se vain tuntuu siltä etten kestä stressiä koska se laukaisee todella herkästi paniikkireaktion. Mutta tosiasiassa mun stressinsietokyky on parantunut. Stressitila ei tule niin herkästi päälle samoista asioista mistä ennen olen saattanut mennä ihan paniikkiin.Saan stressin herkemmin kyllä niistä asioista, jotka muistuttaa mua jotenkin loppuunpalamisesta. Mutta ns. arkiset asiat jotka ennen saivat mun paniikkiin, eivät niin herkästi alakaan stressaamaan.