..Vähän sellanen olotila ollut tänään. Töissä olin aika hiljainen, piti ihan skarpata etten ihan vetäydy ja ole tuppisuu. Mieli ollut hiukan alavireinen ja sen huomaa juuri tuossa, että ei oikein saa itseään motivoitumaan arki askareisiin tai vaikka töissä tekemään jotain ns. ylimääräistä. Terapia oli tänään. Viimeksi siellä käydessäni, mä jauhoin siellä niin paljon asiaa, että aika loppui kesken..nyt taas mua ei olis oikein kiinnostanut puhua mistään. Odotin vain, että saadaan se 45min kulumaan ja pääsen pois. On sellainen hälläväliä olo..

Tänään alkoi lomakin. Ei tunnu miltään. Mukava lähteä huomenna mökille, vaikka just nyt sekään ei aiheuta sellaisia fiilareita mitä normaalisti. Loma tuntuu ajatuksena oudolta, koska olen vasta 2 kuukautta ollut työelämässä. Vielä olis hyvin voinut muutaman kuukauden olla ennen lomaa. Mutta kivahan se on kesästä päästä nauttimaan kunnolla, kun nyt vaan säät olis sen mukaiset. Toivottavasti tämä loma nyt antaa puhtia sitten syksyyn...

Tällaisena päivänä en oikein jaksaisi tosiaan tehdä mitään ihmeempiä...vain sen pakollisen. Tänään on kuitenkin pitänyt ottaa itseään niskasta ja siivota ja pakata, jotta ollaan huomenna aamulla valmiita lähtemään sinne mökille. Kivempi tulla sitten viikon päästä kotiin, kun koti ei ole heti siivouksen tarpeessa. 

Lopetin sen miehen tapailun...ei se tainnutkaan olla mulle sopiva. Mutta nyt olen vähän rohkaistunut ja alkanut vähän aktiivisemmin deittailemaan. :) 

Ihanaa Juhannusta kaikille, olkaahan varovaisia veden äärellä ja muutenkin!

DSCN2028-normal.jpg