Löysin tänään yhden cd:n mitä en muistanut mulla olevan. Ja sieltä eräs biisi kolahti niin täysillä, että olen kuunnellut sitä jo varmaan 10 kertaa, saaden joka kerralla kylmiä väreitä. Haluan jakaa kyseisen biisin myös täällä, koska siinä kiteytyy oikeastaan kaikki mitä mä olen kokenut. Vaikka sanat ovat aika rankat, ne ovat myös hyvin lohdulliset. Vapaus kuuluu meille, Hänen verensä kautta! Aamen. <3

http://www.youtube.com/watch?v=Y2HwtWLokSc

 

ps. mun virallinen työviikkoni alkoi tänään..ja nämä kolme päivää on menneet loistavasti, mut on pumpattu täyteen iloa, rauhaa ja energiaa, kiitos Jeesus! :) Olisi voinut kuvitella, että kauhunsekainen jännitys tiivistyy viikonloppuun ennen töihin menoa..mutta kävikin päin vastoin. Mulla oli hyvin levollinen olo ja oikeastaan odotin alkavaa viikkoa.